مراسم یادبود حاج قاسم سلیمانی برگزار شد 

مراسم یادبود حاج قاسم سلیمانی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹
یونس زاده گفت: هم زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسم یادبود همراه با سخنرانی و عزاداری با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسم یادبود همراه با سخنرانی و عزاداری با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت بیان کرد: سخنران این مراسم امام جماعت بود که در باب شخصیت و مکتب حاج قاسم سخنرانی کرد.



وی بیان کرد: طرح اطعام نیازمندان به نیابت از سردار دلها اجرا شده و در همین راستا تعداد ۵۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظرف یکبار مصرف توسط بچه های مسجدی کانون در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.



یونس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بازخوانی وصیت نامه حاج قاسم بود که به صورت مجازی اجرا شده و به همین منظور وصیت نامه این شهید بزرگوار در گروه مجازی کانون منتشر و امام جماعت مسجد به تبیین آن پرداخت.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اظهار کرد: همچنین طرح ختم مجازی قرآن کریم و صلوات با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون اجرا شد.



وی ادامه داد: در این طرح هر بانوی مسجدی یک جزء از قرآن کریم را تلاوت کرده و ثواب آن را به روح مطهر حاج قاسم و شهدای مقاومت هدیه کرد.



یونس زاده یادآور شد: از آنجایی که امسال سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه متقارن شده بود بنابراین مسجد و محله متناسب با این مناسبت ها فضاسازی شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه با اشاره به تعامل خوب کانون با امام جماعت مسجد و پایگاه مقاومت بسیج خواهران، عنوان کرد: با همکاری ارکان مسجد، مرکز نیکوکاری سردار دلها راه اندازی شد تا ذیل این مرکز و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به محرومین و نیازمندان محله مسجد ارائه کنیم.

 

 

 

پایان پیام/ 586